11231272_171181239900717_929057572835684970_o
12240863_171181289900712_951194222213436047_o

12265883_171181309900710_6420563633231554512_o

Jangan ambil mudah bila ada anak kita yang mengadu lemah lemah badan, kencing kotor dan ada campuran DARAH. Kemungkinan samada jangkitan salur kencing atau masalah BUAH PINGGANG. Pernah saya merawat seorang kanak kanak yang bermasalah buah pinggang, asalnya keluarga kanak-kanak tersebut biarkan dan rawat secara kampung saja, berminggu di rumah hingga dah muka kaki tangan dan perut bengkak bengkak SEMBAB baru dibawa ke hospital.

Peringkat ni air kencing dah macam DARAH cair saja yang keluar tak nampak warna air kencing lagi. Hospital boleh jadi akan hemodialisis kalau diorang pasti itu masalah buah pinggang semata mata. Kalau diorang tidak pasti, terpaksa dihantar anak tersebut ke KL untuk ditebuk buah pinggang ambil sampel di sana bagai. Kalau dah terlalu teruk tidak dirawat, tekanan darah akan tinggi tiba-tiba, gula dalam darah meningkat dan bagai. INI KES YANG PERNAH SAYA RAWAT (identiti tidak akan didedahkan buat masa ini, cukuplah saya gelarkan budak itu Adik Julia) Kalau keadaan dah makin teruk, perut dan usus akan terjejas (tidak boleh BERAK, kencing pun sukar), perut akan sangat buncit, segala bahagian badan akan bengkak, kalau dibawa ke KL naik kapal terbang sekalipun belum tentu Adik Julia ni selamat sebab badan dia dah terlalu lemah.

Saya kasitau kat keluarga adik Julia, kalau kita yang sihat ni pun kalau naik kapal terbang boleh demam, batuk, selesema bagai bila sampai di semenanjung. Apatah adik Julia ni doktor dah sahkan KRITIKAL. Sebagai perawat pun saya merasa amat kasihan dan berat penderitaan adik Julia ni, apatah lagi IBU yang mengandung dan lahirkan. Jadi MORALnya kita sebagai IBU BAPA perlu ambil BERAT segala PERUBAHAN pada anak anak kita. Kalau tidak TAHU cepat cepat RUJUK ke hospital ataupun orang lain yang TAHU yang biasa rawat kes kes tersebut.


Kalau CEPAT kesan kes macam ni, boleh hubungi saya atau datang jumpa dipusat rawatan saya D’ Sakinah Holistic Therapy Center. Akan terus saya bagi ubat HOMEOPATI untuk rawat Bengkak sembab, buah pinggang, usus besar, hati dan tenaga badan iaiatu DETOX, BIOTONIC, NT OEDEMA, KIDNEY 1, 2, 3 diulang ulang ubat ni hingga lah kencing dan tubuh badan PASIEN kembali normal.