MASALAH LEMAH TENAGA BATIN vs KES-KES PENCERAIAN

Masalah lemah tenaga batin (LTB) ini adalah masalah yang semakin biasa terjadi kepada lelaki berumur 30an dan ke atas pada masa kini. Secara ringkasnya masalah LTB dikatakan berlaku bilamana seseorang lelaki itu 1) Langsung hilang atau kurang nafsu seks terhadap pasangannya; 2) Bernafsu seks tetapi zakar tidak boleh mengeras atau bertahan lama mengeras semasa ingin atau sedang melakukan hubungan seks; 3) Bernafsu seks, zakar boleh mengeras dengan sempurna semasa melakukan seks namun malangnya terlalu cepat terpancut (mengalami ejakulasi) iaitu tidak sampai pun 3 minit setelah mula mendayung (lelaki normal sepatutnya boleh bertahan mendayung 10 minit ataupun lebih tidak termasuk sesi pemanasan/foreplay); 4) Mempunyai gabungan mana-mana masalah ataupun kesemuanya dari no. 1 hingga 3 di atas.

Berdasarkan perbualan dengan salah seorang hakim mahkamah syariah, menurut beliau salah satu punca utama masalah penceraian di Malaysia ialah akibat kegagalan pihak lelaki atau suami memenuhi atau memuaskan keperluan seks isteri (nafkah batin). Ini juga banyak ditulis di majalah-majalah, dada-dada akhbar dan di media-media elektronik (online). Oleh itu masalah LTB ini ialah sejenis penyakit yang kalau dibiarkan akan semakin parah yang boleh mengganggu gugat sistem kekeluargaan yang sedia ada di negara kita.

PENYELESAIANNYA

Peranan yang telah dan sedang dimainkan oleh pihak kami D’Sakinah dalam membantu menyelesaikan masalah LTB ini ialah dengan menawarkan PROTOKOL 670 DR. ROSNI. Kaedah ini bukanlah baharu. Telah dibangunkan 4 tahun yang lalu berdasarkan pengalaman Dr. Rosni sendiri selama sekitar 20 tahun menjalankan rawatan masalah LTB.

Di bawah ini dikongsikan kembali PROTOKOL 670 DR. ROSNI tersebut. TESTIMONI TERKINI untuk 3 orang pasien sebenar masalah LTB yang telah PULIH melalui PROTOKOL ini juga dilampirkan.

PROTOKOL 670 DR. ROSNI (PhD)

Memandangkan akhir akhir ini terdapat banyak kes dan permintaan utk masalah LEMAH TENAGA BATIN @ INGIN KEMBALIKAN KEKUATAN BATIN DI KALANGAN LELAKI YANG DAH BERUMUR 40an ke atas, saya hari ini akan share satu RAHSIA saya selama ini melalui satu kaedah rawatan dinamakan PROTOKOL 670 DR. ROSNI ™…..saya JAMIN dengan izin Allah SWT jua, masalah tuan tuan boleh selesai dalam masa sebulan dan prestasi KEJANTANAN akan dapat kembali sekurang kurangnya 30% daripada prestasi asal waktu umur 20an dulu atau 70% WANG AKAN DIKEMBALIKAN kalau LANGSUNG 0% TIADA PERUBAHAN…😃….

PROTOKOL 670 DR. ROSNI: untuk membantu memulihkan kekuatan tenaga BATIN atau KEJANTANAN suami atau sesiapa saja lelaki yang bermasalah LEMAH TENAGA BATIN…Protokol ini juga berfungsi dengan baik meningkatkan kembali prestasi di ranjang bagi lelaki yang tiada masalah LTB tetapi prestasi di ranjang makin manurun bila makin meningkatnya usia…

PROTOKOL INI SIMPLE SAHAJA:

1) Perbincangan dengan atau pemeriksaan ke atas pasien utk diagnosis masalah sekitar 30 minit

2) Kalau benar bermasalah LTB atau hanya utk tingkatkan prestasi, sesi urutan badan dan urutan tenaga batin berfokus melibatkan sekitar 40 poin utama di seluruh badan termasuk alat sulit (biasanya alat sulit tidak akan dilihat iaitu tangan dimasukkan di bawah kain pelikat yg dipakai pasien….hanya terpaksa lihat bila ada kes kes yg perawat perlu lihat saja)…di akhir rawatan ini, sedikit pembetulan tulang pinggul dan belakang akan dibuat (Rawatan pembetulan tulang pinggul dan belakang ini boleh juga dibuat sehari sebelum urutan badan dan batin dijalankan). Masa sekitar 1jam 30 minit diperlukan..

3) Seterusnya Bekam berfokus utk merangsang sekitar 40 poin tenaga batin lelaki akan dibuat..satu poin hanya sekali sedutan darah dibuat..ini mengambil masa sekitar 1jam 30 minit juga…

4) Pasien kemudiannya akan dibekalkan dengan PEMAKANAN NATUROPATI Dr. Rosni yg berasaskan homeopati iaitu DETOX™ dan POWERMAN™ utk sebulan penggunaan iaitu DETOX 3 biji 10 kali sehari utk dihabiskan dlm 2 hari diikuti POWERMAN 3 biji 3 kali sehari utk sebulan..

5) Berdoa dan bermunajat banyak banyak kepada Allah SWT agar masalah diselesaikan bagi yg Islam, bagi yg bukan Islam, berdoalah ikut cara masing masing..

Kos PROTOKOL ini agak MAHAL…tetapi insyaAllah BERBALOI BALOI…

Bekam rm 280 utk kesemua poin tu sekitar 40 poin…urutan batin rm 150…ubat homeopati rm 240 utk sebulan makan..280+240+150 =rm670…ini setakat yg dah saya buat tak pernah menghampakan pasien saya…memang akan mantap dengan izinNya…

PROTOKOL 670 ini bersempena dengan KOS “KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA” sekitar hanya RM 670…kebetulan juga no 6 dan 7 dan 0 ini berkaitan dengan kejadian alam semesta atau dunia ini…

 

TESTIMONI-TESTIMONI TERKINI

Testimoni 1: En Yamin (bukan nama sebenar)

 

Testimoni 2: Tn Hj. Abdullah (bukan nama sebenar)

 

Testimoni 3: Mr. Adrian Lim Kok Hua (bukan nama sebenar)

 

Nukilan:
Dr. Mohd Rosni Bin Sulaiman, Perunding Perubatan Naturopati di D’Sakinah Holistic Therapy Center Alamesra Kota Kinabalu Sabah
Hp: 0198620380
www.dsakinah.com

“Semua penyakit ada PENAWAR kecuali MATI dan TUA. Kami membantu merawat pelbagai penyakit dan masalah yang dideritai sehingga sembuh dengan izinNya seiring dengan rawatan perubatan utama yang diambil di hospital dan klinik. Inilah reputasi kami. Tubuh badan yang sihat dapat membantu dalam mendapatkan KESEMPURNAAN dalam BERIBADAH”

Whatsapp/Telegram/Call/SMS kami untuk sebarang pertanyaan atau temujanji SEGERA…0198620380 (Dr. Rosni)

“KES-KES BEGINI, D’SAKINAH HTC KATEGORIKAN SEBAGAI 18 SX. SESIAPA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PENJELASAN LANJUT MENGENAI KEBERKESANAN RAWATAN MASALAH KELELAKIAN BOLEHLAH TERUS HUBUNGI NO. HP DI ATAS”

Penafian: Segala perkongsian yang diberikan ialah hanyalah bersifat akademik yang bertujuan untuk perkongsian ilmu dan pengalaman semata-mata. Ianya bukanlah bertujuan untuk mengiklankan sesuatu yang bertentangan dengan Akta Perubatan Tradisional dan Komplementari dan juga Garis Panduan Pengiklanan Ubat dan Produk Perubatan Kepada Orang Awam yang telah digubal bagi melengkapkan peruntukan Akta Ubat (Iklan dan Penjualan) 1956 dan Peraturan-Peraturan Lembaga Iklan